Tym razem do współpracy przy nowej kampanii rajstop Calzedonia zaprosiła trzy zupełnie inne kobiety, które różnią się od siebie w każdy możliwy sposób: osobowością, stylem czy typem urody. Agnieszka Więdłocha jest aktorką znaną między innymi z filmów "Planeta Singli", "Proceder" i serialu "Czas honoru". Magdalena Kanoniak jako Radzka kręci na YouTube filmy-poradniki dotyczące mody. Karolina Pisarek to wzięta modelka i uczestniczka programu "Top Model".

Ich praca na co dzień inspiruje kobiety do własnych działań, a różny styl świetnie wpisuje się w szeroką rozpiętość produktów, które można znaleźć w Calzedonia. 

Na ostateczne efekty współpracy ambasadorek z marką trzeba będzie jeszcze chwilę poczekać, ale już teraz na profilach Karoliny Pisarek, Radzkiej i Agnieszki Więdłochy oraz pod hasztagiem #calzedoniagirls można zobaczyć pierwsze posty i działania. Towarzyszy im zachwycająca sesja zdjęciowa z udziałem całej trójki, a jej zapowiedź znajdziecie w naszej galerii, ale też na witrynach sklepowych Calzedonia w całej Polsce oraz na kanałach social media marki. Chcecie więcej? Start kampanii z rajstopami w roli głównej już 19 marca.

Nowa kolekcja Intimissimi wiosna-lato 2020>>