Popularne sieciówki coraz bardziej poszerzają swoje oferty biżuterii. Kiedyś pierścionki czy bransoletki stanowiły jedynie uzupełnienie regularnej oferty - najczęściej nawet nie były projektowane w siedzibie marek, tylko zamawiane od dostawców. Teraz to się zmienia. Przykładem znanego brandu, który z biżuterii uczynił swój znak rozpoznawczy, jest Mango. Projektanci hiszpanskiej sieciówki już od kilku sezonów kuszą klientów awangardowymi kolczykami z żywicy, kołami inspirowanymi dawnymi projektami Phoebe Philo dla Céline. Podobną taktykę postanowiła przyjąć Zara. W wiosenno-letniej kolekcji marki znajdziecie dużo więcej biżuterii, a także awangardowych akcesoriów do włosów. W kolejnych miesiącach pojawią się także sygnety i efektowne klipsy.

Biżuteria Zara: z perełkami

Jeden z najmocniejszych trendów na wiosnę i lato 2019, jeśli chodzi o biżuterię, to perły. Naturalne albo sztuczne ozdabiają w tym sezonie kolczyki, chokery i naszyjniki. Pojawiły się m.in. na wybiegu Chanel i święcą triumfy na instagramie. W ofercie Zary znajdziecie długie metalowe kolczyki z miniperłkami inspirowane sztuką bizantyjską i kolczyki w estetyce art déco. Ceny? Od 40 z do 60 zł. 

Kolczyki z perełkami / fot. mat. prasowe

Biżuteria Zara: z muszelkami

Trend na biżuterię z muszelkami nie ominął także Zary. Jeśli nie kupicie chokera z muszlami na straganie w nadmorskim kurorcie podczas wakacji, zajrzyjcie do sklepu internetowego hiszpańskiej marki. Czekają tam na was m.in. wisiorki ze złotą muszelką w komplecie z turkusowym naszyjnikiem.

Naszyjnik Zara / fot. mat. prasowe