Nowy concept marki biżuteryjnej

Można odnieść wrażenie, że polskie marki biżuteryjne wyrastają jak grzyby po deszczu - prawdziwe złotka i drogocenne kamienie zerkają do nas z oryginalnych butików i kont na Instagramie. W większości przypadków zachwycają, ale mają wiele punktów wspólnych. Biżuferia jest jednak czymś zupełnie innym. To sprytne połączenie klasyki gatunku, czyli biżuterii oraz braku ograniczeń w formie i kolorze - feerii.  Dlatego właśnie Wojtek Rostowski nie chcę się tutaj skupiać tylko na jednym stylu, a wyselekcjonowane przez niego projekty oscylują między stylem boho, estetyką vintage (nawet etno-retro), talizmanami w antyczne wzory a biżuterią ze znakami zodiaku czy średniowieczną religijnością.

W Biżuferii możemy szukać tak samo złotych medalików, subtelnych kolczyków, jak i ciężkich sygnetów wysadzanych kamieniami. Nie są to jednak projekty jednej osoby - marka skupia pod swoim szyldem najzdolniejszych twórców, którym nie boi się zaufać. 

Odpowiedź na realne potrzeby kobiet

Zanim Wojtek Rostowski zdecydował się na stworzenie własnej marki biżuteryjnej, przez długo pracował w świecie mody i przyglądał się potrzebom kobiet. Towarzyszył im na sesjach zdjęciowych, podczas programów telewizyjnych oraz zdjęć reklamowych w kraju i za granicą. Przez siedemnaście lat, jako oficjalny make-up artist Clinique, Estee Lauder czy Max Factor oraz kreator makijaży na pokazach mody w Paryżu i Mediolanie, zdążył zauważyć zachodzące zmiany w podejściu do urody i otwieranie się na szukanie własnego stylu, a także kobiecą wrażliwość i estetykę. Biżuferia, jak czytamy na stronie marki, ma pomóc wydobyć kobiece piękno oraz podkreślić ich charakter.

Wojtek Rostowski, który jest też właścicielem Rostowski Barber Shop, chce działać jak niewidoczny pośrednik między gustem kobiety a chęcią mężczyzny sprawienia jej przyjemności. 

Biżuferia Rostowskiego ma wyjść temu wszystkiemu naprzeciw: daje ponadczasową jakość, zróżnicowany wybór i, co zaskakujące, przystępne ceny. Właściciel marki sam selekcjonuje to, co znajdzie się w ofercie Biżuferii, a zachwycające pierścionki, naszyjniki, bransolety czy kolczyki pochodzą od różnych producentów. To dość oryginalny i nowy concept w przypadku marki biżuteryjnej, który jest nie tylko ukłonem w stronę kobiet, ale też talentów biżuteryjnych i nowoczesnych trendów. Teraz znajdziecie go także w sieci.