"Biżuteria KOPI ma być dopełnieniem stylu i elementem, który podkreśla kobiecość. Najnowsze projekty to poszerzenie ulubionych wzorów z pierwszych kolekcji. Chcąc nadać im nowe życie, zdecydowałam się nadać im formę przestrzenną i bardziej realistyczną" - opowiada projektantka marki. To dlatego w nowej kolekcji Kopiszka postanowiła przenieść bestsellerowe projekty 2D do 3D. Motywem przewodnim zostały przestrzenne formy, które już dobrze znamy z poprzednich projektów KOPI - między innymi kobiece ciało i dłonie. Te znajdziemy na kolczykach, pierścionkach, naszyjnikach i nausznicach, które pokazano w złocie i srebrze. Zawieszki marki można dowolnie komponować z łańcuszkami i okrągłymi kolczykami, a uzupełnieniem kolekcji są minimalistyczne kolczyki wysadzane cyrkoniami oraz sygnety w nowej wersji, które tym razem nawiązują do zmysłowych kobiecych kształtów. 

Nowa kolekcja KOPI klasycznie już została wykonana ręcznie - a właściwie wyrzeźbiona - przez polskich jubilerów i rzemieślników.

Towarzyszy jej zachwycająca kampania, sfotografowana przez Daniela Jaroszka i wystylizowana przez Kas Kryst oraz z set designem "Scendbud". Bohaterką malarskich zdjęć została modelka plus size, by (jak czytamy w informacji prasowej) przełamać stereotyp na temat piękna oraz silnie nawiązać do nowej kolekcji. 

Nową kolekcję Natalii Kopiszki można kupić od dziś, 28 listopada, w butiku KOPI przy ulicy Nowogrodzkiej 40 w Warszawie, a także online na kopi.com.pl. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez KOPI (@kopiszka) Lis 19, 2019 o 2:50 PST

Photographer: Daniel Jaroszek
Stylist: Kas Kryst
Make-up: Izabela Szelągowska (wizażystka marki Paese cosmetic)
Hair: Tymek Pięta & Tomek Muszkiewicz / Hairmate
Set design: Czesiek Beckham & Jakub Kiewicz / Scenbud
Manicure: Patrycja Jewsienia

Photographer’s assistant: Bartek Suchoń
Gaffer: Kuba Krysiak
Studio: Pin Up

Cast: Sara / Onmove
Retouch: Magdalena Baran

Production company: Papaya Films
Executive Producers: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz
Producer: Ola Pudło