Szukacie nowego miejsca, gdzie możecie kupić ubrania i dodatki inne niż wszędzie? Mamy dla was dobrą wiadomość - w Polsce pojawiła się właśnie nowa marka. Bimba y Lola, bo o niej mowa, pojawi się w naszym kraju stacjonarnie. 

Bimba y Lola to nowa marka, która właśnie pojawiła się w Polsce. Gwiazdą najnowszej kampanii jest Julia Banaś [tylko w ELLE]

Zakupy w butiku Bimba y Lola zrobimy już w drugiej połowie listopada. Pierwsze sklepy otworzą się w Warszawie, a mianowicie w Złotych Tarasach oraz w Galerii Mokotów. Dlaczego tak bardzo nie możemy doczekać się tej premiery?

Hiszpański kolektyw znany jako Bimba y Lola powstał w 2005 roku, a w ciągu tych lat doczekał się aż 272 sklepów na całym świecie. Kolekcje tej marki to przede wszystkim wyraziste barwy, intrygujące wzory i miksy tkanin. "Twórcy bawią się modą i sztuką, nie bojąc się odważnych rozwiązań. Ten hiszpański brand to przede wszystkim synonim kreatywności, której źródłem jest głęboko zakorzenione w DNA marki zamiłowanie do sztuki i awangardy. Dzięki współpracy z młodymi, początkującymi artystami, a także stałe uczestnictwo w wydarzeniach branży artystycznej na całym świecie Bimba y Lola stale pogłębia swój związek ze sztuką współczesną" - możemy przeczytać w informacji prasowej. 

Na stronie Bimba y Lola (na instagramie markę obserwuje ponad 1,1 mln użytkowników!) można już zrobić zakupy z transportem do Polski. Polecamy zwrócić uwagę na świetne akcesoria (szaliki i apaszki!), torby czy buty. Zachwyciły nas również swetry czy dżinsowe sety. 

Na dodatek, twarzą ostatniej kampanii Bimba y Lola jest polska modelka. Julia Banaś (przy okazji gwiazda listopadowej okładki ELLE) promuje najnowszą linię dżinsów od hiszpańskiego brandu. Całą sesję znajdziecie w naszej galerii  zdjęć >>