Bershka i Instytut Pantone połączyli siły i stworzyli minikolekcję - oczywiście podzieloną kolorystycznie. W części w barwie kanarkowej żółci znajdziecie plastikowe okulary przeciwsłoneczne, marynarki, sneakersy, daszki, topy z organicznymi wycięciami, bluzy, bawełniane shoppery, bucket hats, skarpetki, kolarki i etui na telefony. Podobne modele czekają też na was w segmentach zatopionych w odcieniu karminu, różu i intensywnej zieleni. Wszystkie ubrania i akcesoria utrzymane są w duchu estetyki lat 90., a większość projektów ma charakterystyczny napis Pantone i biały pasek, który normalnie znajduje się na próbnikach kolorów. Możecie je nosić w monochromatycznych total lookach albo zestawiać na zasadzie kolorystycznego kontrastu. Ceny? Koszulki kosztują około 40-50 zł, podobnie skarpetki i okulary. Za kurtki, wiatrówki i spodenki trzeba zapłacić od 110 do 150 zł. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@Pantone takes over Bershka. Surrender to colour.

Post udostępniony przez Bershka (@bershkacollection) Mar 22, 2019 o 12:31 PDT

Hiszpańska sieciówka namawia swoich klientów do umieszczania zdjęć z ubraniami z linii Bershka x Instytut Pantone na instagramie. Inspiracją mogą być jednokolorowe flatlay'e, które oprócz zdjęć z modelkami i modelami stanowią część nowej kampanii marki (zobaczcie w naszej galerii!).