Bella Hadid i Kit Butler podczas sesji zdjęciowej do kampanii  Giuseppe Zanotti wiosna-lato 2018 stanęli przed obiektywem duetu fotografów Mert Alas i Marcus Piggott. Kampania z udziałem młodych gwiazd modelingu powstała pod okiem dyrektora artystycznego Giovanni Bianco i stylistki Carine Roitfeld. Twórcy zainspirowani „niekończącym się latem” chcieli przywołać wrażliwość lat 90.

Młodsza siostra Gigi Hadid na swych niebagatelnie długich nogach w kampanii na wiosnę-lato 2018 prezentuje: pokryty perłami jasnoniebieski model „Eliza”, czarne sandałki „Aleesha” ze złotą bransoletą w kształcie węża i zielone neopranowe szpilki „Agnes”. Kit Butler ubrany cały na czarno, odgrywający rolę współczesnego buntownika przedstawia nowości męskiej kolekcji. Model „Darin” to sandały w stylu gladiatorów we wzór ciemnozielonego moro, a „Reflect” - gładkie loafery wysadzane kryształowymi płytkami o nieregularnych kształtach. 

Jak przyznaje sam Giuseppe Zanotti: „Ta kampania oddaje autentyczną energię firmy - nowoczesność, zmysłowość i siłę. Wystąpiła w niej Bella, która dodała jej rockandrollowego charakteru. Bella jest zabawna i uwodzicielska. Ogólny efekt reklamy jest zniewalający, współczesny i porywający”. To nie pierwszy raz, kiedy projektant wybrał Bellę Hadid do reklamy swoich butów. Modelkę mogliśmy zobaczyć już w poprzedniej kampanii Giuseppe Zanottiego na jesień-zimę 2017/2018.

Zobaczcie filmik zza kulis sesji zdjęciowej: