Jeśli interesujesz się makijażem, to z pewnością wiesz czym jest BeautyBlender. Legendarny aplikator do nakładania fluidy ma tysiące fanek na całym świecie, również w naszym kraju. Kultowy już produkt doczekał się wielu imitacji, ale nadal BeautyBlender jest jedyny w swoim rodzaju. Na rynku pojawiły się również produkty wykonane z silikonu, takie jak SiliSponge, czy MakeupDrop x Hello Kitty. Jednak nadal wracamy do tej różowej gąbeczki. Producent BeautyBlender postanowił iść za ciosem i wypuścił właśnie kolejny produkt, co więcej, nie będzie to kolejny aplikator a kosmetyk.

BeautyBlender wypuszcza nowy produkt. To podkład do twarzy!

BeautyBlender stworzyła około 10 lat temu hollywoodzka makijażystka, Rea Ann Silva. W dzisiejszych telewizorach widać każdą zmarszczkę, czy smugę niedokończonego makijażu. Gąbka nie tylko pozwala na idealne nałożenie kosmetyku (np. fluidu, korektora, różu w kremie), ale również na szybką aplikację. Do oferty dołączył właśnie nowy produkt, który idealnie współgra z flagowym BeautyBlenderem. To podkład do twarzy o nazwie "Bounce Liquid Whip Long Wear Foundation".

Podkład Bounce Liquid Whip Long Wear Foundation od BeautyBlender.

Fluid "Bounce Liquid Whip Long Wear Foundation" trafił do sprzedaży 24 lipca i można go kupić w amerykańskich sklepach Sephora za 40$, czyli ok. 150 zł (w kolejnych miesiącach trafi do Kanady oraz krajów Bliskiego Wschodu). Kosmetyk dostępny jest w 32 odcieniach (!), a producenci zapewniają, że podkład będzie się trzymał nawet 24 godziny oraz nada aksamitne i matowe wykończenie. Doskonały do każdego typu cery! Nawet opakowanie jest przemyślane - oczywiście stworzono je z myślą o aplikatorze BeautyBlender. Na dodatek, w składzie nie ma szkodliwych związków chemicznych typu parabeny, siarczany, czy ftalany. Jeśli zajrzycie na sephora.com to znajdziecie już ponad 70 recenzji, a kilka odcieni jest już niedostępnych w sprzedaży. To absolutny hit! Choć od premiery minęło zaledwie kilkanaście godzin, w internecie pojawiły się już pierwsze słowa krytyki dotyczące nieprawdziwych recenzji oraz ilości odcieni dla osób o ciemniejszej skórze. Według konsumentów jest ich stanowczo za mało.  

To nie koniec nowości, w rozmowie z WWD Silva ujawniła, że w 2019 roku pojawi się cała gama produktów do makijażu sygnowana nazwą BeautyBlender.