Kiedyś za biuro służyło im małe mieszkanie, dziś twórcy SHOWROOMu są właścicielami jednej z najbardziej znanej polskiej platformy sprzedażowej i planują podbój Europy (jak sami mówią, na razie tylko Europy). SHOWROOM już teraz działa w Niemczech, ale to dopiero początek. Wraz z otarciem się na zagraniczne rynki platforma przechodzi rebranding. Chodzi m.in. zaangażowanie marek z różnych krajów, zmianę logotypu (został on uproszczony i przeniesiony do jednej linijki, tak by był bardziej czytelny) i wypuszczenie pierwszej kampanii. Składają się na nią fotografie i krótkie wideo. Na zdjęciach zobaczycie trzy utalentowane tancerki: Olgę Świetlicką, Leę Malenkę i Valeriię Vavę Fefilovą. Reklama ruszyła pod hasłem „Wear it first” (Załóż to pierwszy/a, Bądź przed wszystkimi). Do jego wymyślenia skłoniły ekipę SHOWROOM rozmowy z klientkami.
 „Zaczęliśmy od prostej teorii - większość ludzi ubiera się zgodnie z utartymi schematami. Kupujemy w sklepach sieciowych, które praktycznie nie różnią się ofertą. W SHOWROOMIE chcemy zachęcić klientów, do wybierania ubrań, dzięki którym poczują się wyjątkowo. „Wear it first” to zaproszenie do zabawy modą i budowania unikalnego stylu” - Michał Juda, założyciel showroom.pl

Koncept wideo także oparty jest na tym, jak bardzo możemy wyróżnić poprzez ubranie. Do filmu zaangażowano 25 profesjonalnych baletnic, a także trzy bohaterki sesji zdjęciowej. Tancerki ubrano w w jednolite uniformy, a Olgę, Leę i Valeriię w wyjątkowe kreacje - to właśnie one przyciągają wzrok. 

Uwaga! SHOWROOM zapowiada, że teraz do zamówień z selekcji specjalnej dodawane będą spersonalizowane torby z imionami.

Creative Director: Moritz Grub
Creative: Maximilian Braun
Art Director: Romano Dudas
Producer: Brian Barth, Eva Drohner
Assistant Producer: Jule Escherhauser
Stylist: Elena Shylina
Stylist’s assistant: Anja Mentzel
Editor: Farid Martin
Music: YouGuys Music
Colorist: Stefan King