Od wczoraj na profilu @givenchyofficial na instagramie fani marki zgadywali, kto zostanie twarzą nowej kampanii. Francuski dom mody umieszczał coraz to nowe czarno-białe kadry i fragmenty wideo z reklamy by podgrzać atmosferę. Jak się okazuje niektórzy internauci zgadli - gwiazdą sesji i filmu będzie Ariana Grande - młoda amerykańska piosenkarka. Tym samym artystka dołączyła do #GIVENCHYFAMILY.

Ariana Grande oskarża znaną sieciówkę o wykorzystanie jej wizerunku >>

Na zdjęciach i wideo Ariana Grande ma na sobie czarną sukienkę, włosy spięte w wysoki kucyk i perłowe spinki. Nie da się nie zauważyć, że stylizacja ta nawiązuje do Audrey Hepburn w filmie "Śniadanie u Tiffany'ego". Clare Waight Keller, obecna dyrektor kreatywna marki, zapewne chciała w ten sposób odwołać się do projektów samego Huberta de Givenchy. W końcu to właśnie on odpowiadał za wizerunek Hepburn w tej słynnej produkcji. Jak mówiła o nim Hepburn - „Ubrania od Givenchy to jedyne, w których czuję się sobą. To więcej niż projektant. To kreator osobowości"

Audrey Hepburn / Getty

Givenchy wybierając Arianę na nową ambasadorkę (wokalistka ma niecałe 26 lat) chce prawdopodobnie trafić także do młodszego pokolenia klientek. Tę taktykę zastosowały już takie marki jak Gucci czy Dior.

Przypomnijmy, że do #GIVENCHYFAMILY należą m.in.: Rooney Mara i Francesca Sepulveda.