Wygląda na to, że marka Arbonne, która dosłownie przed chwilą wkroczyła na polski rynek, zadomowi się w nim na dobre. Założona została w 1975 roku w Szwajcarii. Tworzy produkty przeznaczone do pielęgnacji ciała, wspomagające zdrowy styl życia i dobre samopoczucie. Składniki wykorzystywane do produkcji są zawsze pochodzenia roślinnego, zgodnie z innowacyjnymi metodami naukowymi. Jest to jedna z niewielu marek na polskim rynku oferująca w 100% wegańskie produkty w oparciu o certyfikaty.

7 października odbyła się doroczna konferencja Arbonne Advantage Conference. To spotkanie to przede wszystkim ogromna porcja inspiracji, siły i motywacji. Podczas tego wydarzenia Arbonne nagradził sukcesy najwybitniejszych liderów. Z tej okazji Polskę odwiedziła Kay Zanotti, która na codzień pełni funkcję prezesa Arbonne w siedzibie głównej w Kalifornii. 

„Jestem dumna z tego, że szerzymy fundamentalną misję tej wspaniałej organizacji poprzez opracowanie czystych, bezpiecznych i korzystnych produktów i zmienianie życia ludzi" - powiedziała Zanotti. 

W konferencji udział wzięło blisko 400-u uczestników, konsultantów i ich gości, którzy tworzą społeczność Arbonne w Polsce. Głównym punktem programu było wystąpienie doktora Mateusza Grzesiaka. Marka zdecydowała się na współpracę z jednym najbardziej rozpoznawalnych w Polsce psychologiem, trenerem i konsultantem biznesu, ze względu na jego nieszablonowe podejście do samorozwoju, a także propagowanie nowatorskich modeli zmian w życiu osobistym i biznesie, które stanowią inspirację dla miliona osób na całym świecie. Konferencja AAC to także wyczekiwana prezentacja nowych produktów. W tym roku do portfolio wegańskich kosmetyków dołączyły: