Polska top modelka, poza ostatnim występem w świątecznej kampanii Apart (której jest ambasadorką), większość swojej uwagi poświęciła projektowi #sexedpl. Anja Rubik jest główną inicjatorką kampanii edukacyjnej, starającej się zwrócić uwagę na niski poziom edukacji seksualnej w Polsce. Modelka mimo napiętego grafiku, wystąpiła jednak w sesji wizerunkowej damskiego obuwia Jimmy Choo wiosna-lato 2018.

Rubik pozowała przed obiektywem Craiga McDeana we wnętrzach eleganckiego nowojorskiego apartamentu. Polka ubrana w długie suknie wieczorowe na zdjęciach prezentuje modele butów: „Micky”, „Shar” oraz „Lane”. Wygląda na to, że wiosną będziemy nosić neutralne odcienie, obcasy z otwartymi palcami i niewielkie podręczne torebki.

To nie pierwszy raz, kiedy Rubik pojawiała się w kampanii tej znanej z luksusowych, ręcznie wykonywanych butów, toreb i perfum marki. Dyrektor kreatywna domu mody Sandra Choi podkreśla, że: „Anja ucieleśnia odważny styl i ducha kobiety Jimmy Choo”. 

Zobaczcie również minutowe wideo będące częścią kampanii: