Cztery modele okularów to zupełnie inne historie, które łączy inspiracja dawnymi czasami, a ich imiona pochodzą od najbardziej stylowych kobiet mody i popkultury. Okulary Jackie są kwintesencją klasycznego stylu ikon Hollywood - grube, wyraziste, lekko prostokątne, podobne do tych, które nosiła Audrey Hepburn. Bianca to śmiały flirt ze stylem vintage i duch lat 70. (oryginalny kształt oprawek, subtelnie przydymione szkła plus brązoworuda kolorystyka). Alexa to okulary, które wyróżniają się z daleka swoimi obszernymi metalowymi oprawami w kolorze różowego złota, które zestawiono z cieniowanymi brązowymi szkłami. Ostatni model to Lara o militarnym sznycie w nowoczesnej wersji - mamy tu ciemnozielone szkła i metalowe złote oprawy w minimalistycznym klimacie. Każdy z nich to kwintesencja modern vintage, trendu, bez którego nie wyobrażamy sobie najbliższych miesięcy. Co więcej, Ania Kruk i Jai Kudo dopasowali do nich łańcuszki z pozłacanego srebra, które zdobią naturalne kamienie. 

"Znakiem rozpoznawczym naszej marki jest biżuteria, ale od dłuższego czasu zależało nam na poszerzeniu naszej oferty produktowej o designerskie akcesoria. Okulary, które zaprojektowaliśmy w ramach współpracy z marką JAI KUDO to stylowe i ponadczasowe dodatki. Dzięki wsparciu i ogromnemu doświadczeniu ekspertów z zespołu JAI KUDO  stworzyliśmy produkt, który zachwyca mocno osadzonym w trendach designem, doskonałą jakością oraz precyzją wykonania. Zaprojektowaliśmy 4 różnorodne modele okularów, które przypadną do gustu zarówno minimalistkom, jak i miłośniczkom awangardowego stylu. Do współpracy z Jai Kudo wtrąciliśmy nasze 'Krucze 3 grosze' – do każdych oprawek zaprojektowaliśmy łańcuszek do okularów, który stanowi biżuteryjne, błyszczące zwieńczenie projektu" mówi Ania Kruk, CEO i Dyrektor Kreatywna marki Ania Kruk.

Wybór Jai Kudo do współpracy nie był przypadkowy: Ani Kruk zależało, aby taką kolekcję przygotować z najlepszymi specjalistami. Marka, którą projektantka zaprosiła do współpracy, działa na polskim rynku od 2004 rok, a jej główną specjalizacją są wysokiej jakości szkła i oprawy. Okulary Ania Kruk x Jai Kudo wykonane są z acetatu (449 zł za model) oraz metalu (349 zł) oraz mają ochronę przed promieniowaniem UV 400. Można je kupić od 17 czerwca we wszystkich stacjonarnych butikach Ania Kruk, na stronie internetowe aniakruk.pl, a także w wybranych salonach optycznych z asortymentem marki Jai Kudo. 

Kolekcja okularów przeciwsłonecznych Ania Kruk x Jai Kudo / fot. Natalia Niedziela

Premierze kolekcji towarzyszy zachwycająca kampania w klimacie lat 70. z modelką Sandrą Formanek w roli głównej, którą sfotografowała Natalia Niedziela. Za makijaż odpowiadała Joanna Huczko, stylizacjami zajęła się Weronika Judkowiak, a producentką sesji jest Martyna Olszak–Bachora.