Najwyraźniej właściciele marki uznali, że strategia marketingowa Badury powinna podążać za hasłem reklamowym brandu "Badura - bo styl zaczyna się od butów". Teraz bardziej niż na klasykę oraz wygodę, nacisk chcą postawić na modę i trendy. Stąd nowe twarze i odświeżona formuła kampanii, którą zatytułowano "Badura Icons". Na ambasadorkę Badury wybrano Anetę Kręglicką. Celebrytka od kilku lat uchodzi za "polską ikonę stylu" i jak możemy przeczytać w informacji prasowej, jest "uosobieniem stylu, elegancji i klasy, tymi wartościami kieruje się Badura przy tworzeniu kolekcji". W reklamie na jesień i zimę 2016/2017 zobaczymy także modelkę Natalię Siódmiak i modela Jerome'a Adamoli. Stylizacją sesji zajęła się Karolina Gruszecka, a za zdjęcia odpowiadać będzie Zuza Krajewska. Jak udało nam się zakulisowo dowiedzieć, przy tworzeniu nowej strategii marki współpracowała Monika Kapłan-Gerc, która wcześniej pracowała m.in. dla koncernu LPP czy Deni Cler. Za nowy wizerunek Badury odpowiada zaś Katarzyna Krawczyk. Nowa dyrektor marketingu dołączyła do firmy w marcu i odpowiada za wszystkie procesy wizerunkowe - od przeprowadzenia rebrandingu przez stworzenie nowej komunikacji po pozyskanie ambasadorki.

Tylko u nas! Aneta Kręglicka i Natalia Siódmiak w kampanii Badura jesień-zima 2016/2017 - GALERIA>>

Aktualizacja

W końcu poznaliśmy efekty projektu Badura Icons. To niezwykła sesja, która połączyła dwie piękne kobiety, symbolizujące jednocześnie świat fashion i ponadczasowej klasyki. Na fotografiach autorstwa Zuzy Krajewskiej - Aneta Kręglicka i Natalia Siódmiak stworzyły harmonijny duet, oddający ideę kampanii Badura Icons, którą było podkreślenie dualnego charakteru marki. Klasyczna piękność, Aneta Kręglicka, uosabia nieprzemijający styl, klasę i dojrzałość, a Natalia Siódmiak oddaje współczesny, modowy charakter Badury. Na zdjęciach z kampanii nie zabrakło też męskiej kolekcji, która została zaprezentowana przez Jerome’a Adamoli. 

Badura, kup on-line: