Lizzo w sukience Kreist 

W sobotnim odcinku amerykańskiego programu rozrywkowego Saturday Night Live pojawiła się Lizzo. Najpopularniejsza obecnie artystka w USA wystąpiła w aż sześciu stylizacjach, a w jednej ze scen miała na sobie sukienkę Kreist z aktualnej kolekcji Autum/Winter 2019. Kojarzycie tę nazwę? Prawidłowo - to polska marka, założona przez Krzysztofa Stróżynę. Na prośbę stylisty piosenkarki, Marko Monroe, projektant stworzył specjalną wersję sukni w czerwieni, która została odszyta w atelier Kreist. Jej oryginał dostępny jest w kolorze khaki.

Weekendowy, a właściwie świąteczny już odcinek SNL z Lizzo można obejrzeć na YouTubie. Moment, w którym artystka występuje w sukience Kreist przypada na skecz "Cut for Time: Aidy Bizzo & Lizzo - SNL", kiedy jedna z aktorek programu stara się być jak Lizzo, aż w końcu spotyka ulubioną piosenkarkę. Ta ma wówczas na sobie czerwoną kreację polskiej marki. To duże wyróżnienie, zważywszy na to, że artystka jest w tej chwili ulubienicą USA, jej numery stają się natychmiastowymi hitami, a samą Lizzo zapraszają na najważniejsze wydarzenia popkulturowe. 

Emily Ratajkowski w modnych butach od polskiej projektantki. Kupicie je teraz za niższą cenę >>

Stróżyna to absolwent Central Saint Martins, który chwilę po ukończeniu nauki na prestiżowej uczelni został zwycięzcą konkursu Harrods Design Award oraz prezentował swoje projekty na London Fashion Week. Od kilku lat projektant działa ze swoją autorską marką Kreist, której fankami są chociażby Joan Smalls, Ashley Graham, Lady Gaga oraz siostry Hadid. Jego brand to kolejna polska marka, którą uwielbiają zagraniczne gwiazdy. Ostatnio pisaliśmy między innymi o tym, że biżuteria Umiar pojawiła się w "Dynastii", międzynarodową karierę robią też Magda Butrym, MISBHV czy Zofia Chylak. 

Biżuteria polskiej marki pojawiła się w serialu "Dynastia". Wiemy, gdzie ją kupić>>