Odkąd dyrektorym kreatywnym marki Reebok został Swizz Beatz (nowojorski raper i producent, a prywatnie mąż Alicii Keys) świat nie przestawał plotkować o tym, kiedy do kampanii zaangażuje swoją żonę. Alicia nie dała się długo prosić i postanowiła podjąć wyzwanie.

Właśnie na rynek weszła sygnowana przez nią kolekcja Reebok Classics. Trzeba przyznać, że Alicia poważnie podeszła do swojej roli i zaangażowała się nie tylko w prace na etapie kreacji, ale i w dobór materiałów, czy kolorystyki kolekcji.

Wiodącym produktem linii jest wersja specjalna popularnych sneakersów - Freestyle Hi "5411". Mamy przeczucie, że to one będą hitem tej współpracy. Spójrzcie tylko na grafikę, która zdobi cholewkę - Alicia postanowiła, że znajdzie się na niej nowojorski "skyline" i klawiatura fortepianu. Pozostałe modele też rokują. W kolekcji znajdziemy zaprojektowane przez piosenkarkę buty Freestyle Double Bubble, Classic Nylon Slim i Princess.

Co mówi Alicia o tej współpracy?

"Od dawna uwielbiam sneakersy, a współpraca z marką Reebok to spełnienie marzenia z dzieciństwa. Wtedy mogłam tylko wyobrażać sobie, jak mogłyby wyglądać moje wymarzone, ukochane buty. Teraz mogę je stworzyć, a na dodatek będą w nich chodzić ludzie na całym świecie. To niesamowite!".

Wierzymy Alicii, bo same miałyśmy podobne marzenia, ale nie zapominamy, że kampaniia Reebok to też część strategii promocji nowej płyty wokalistki. A to już w niedługo, tuż po premierze linii butów, które pojawią się w sklepach 1 listopada. Zobaczcie galerię!