Na nowojorskim tygodniu mody miała miejsce premiera kolekcji Alexandra Wanga dedykowana marce adidas Originals. Sportowy brand przyznał się do współpracy z projektantem zaledwie miesiąc temu, nie ujawniając żadnych szczegółów. Wczoraj światło dzienne ujrzało wideo do nowej kampanii, promujące owoc wspólnie połączonych sił. Odzież na wiosenny sezon to powrót do klasycznego dresu z lat 90-tych w nieco odmienionej wersji. W oczy od razu rzuca się odwrócony znaczek adidas, który celowo ma symbolizować bunt. Kolekcja składa się z zestawów w dwóch wariantach kolorystycznych - czerni i bieli. Największym hitem są bluzy z przekreślonym drukiem. Ciekawe, co jest na nich napisane? Ubrania trafią do sklepów adidas i butików Alexandra Wanga wiosną 2017 roku. Ceny będą wahać się pomiędzy 80$ za t-shirt, a 200$ za bluzę. Przypomnijmy, że w poprzednich latach projektant współpracował z takim brandem, jak H&M. Wtedy do sklepów na całym świecie trafiła kolekcja inspirowana różnymi dyscyplinami sportu (boksem, hokejem, nurkowaniem głębinowym) w minimalistycznym, miejskim wydaniu. W jej promowaniu udział wzięły same gwiazdy oraz ikony modelingu: Rihanna, Raquel Zimmerman, Joan Smalls, Natashą Poly i Isabeli Fontaną. Towarzyszył im także piłkarz Andy Carroll.

Alexander Wang x adidas Originals - WIDEO:

 

Alexander Wang x adidas Originals wiosna-lato 2017 - ZDJĘCIA >>

T by Alexander Wang, kup on-line: