Patrząc na Adrianę Limę nasuwa się jedna myśl: cytując hasło kultowej reklamy z lat 90. można powiedzieć „może to jej urok, a może to Maybelline”. Brazylijska super modelka, która słusznie uważana jest za ikonę branży (niedawno została uhonorowana nagrodą Fashion Icon), została zauważona przez paparazzi w SoHo, podczas kręcenia scen do reklamy właśnie Maybelline. Lima współpracuje z marką od 2003 roku. Była ambasadorka oraz weteranka kampanii i pokazów Victoria’s Secret pojawiła się na planie w najmodniejszej w tym sezonie szmizjerce, która z pewnością grała główną rolę w całej stylizacji. Szykowna forma bawełniano-satynowej koszuli z kieszeniami na piersiach świetnie podkreśliła casualowy styl modelki. Sukienka w kolorze oliwkowym pochodzi z kolekcji wiosna-lato 2019 od luksusowej marki Sies Marjan, a jej cena wynosi prawie 5000 zł. Wybrany model można zakupić m.in. na stronie słynnej platformy zakupowej Net-a-Porter. Do podkreślenia smukłej talii ta znana mama dwójki dzieci dobrała pasek w kolorze karmelowym Fendi. 37-letnia Adriana swój look uzupełniła czółenkami w podobnej gamie kolorystycznej. Do stroju dopasowała klasyczną, elegancką torbę z brązowej, licowej skóry z długim paskiem na ramię, od włoskiej marki Salvatore Ferragamo. Do największych fanek tego modowego imperium należała Marilyn Monroe. Cena torebki oscyluje w okolicach 4100 zł. Proste uczesanie i minimalistyczny makijaż w kolorze nude podkreśliły charakter całej stylizacji. 

Adriana Lima w sukience od polskiej projektantki. Modelka wybrała tę seksowną kreację na premierę "Once Upon a Time in Hollywood" >>