Mamy tyle wspólnego

Jak wiele łączy Polki? Na co dzień nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy. Odwołując się do tęsknoty za wspólnotą kobiet SHOWROOM, jeden z najważniejszych internetowych sklepów z modą niezależną, pokazuje, że pomimo naszych indywidualności jesteśmy sobie bliskie. Kampania "Mamy tyle wspólnego" to autentyczna opowieść o nas - kobietach. Osoby zaproszone do projektu nie są zawodowymi modelkami, mają różne typy urody i są na różnych etapach życia. Z raportu IQS, na którym opierał się SHOWROOM, wynika, że 13% ankietowanych Polek na pierwszym miejscu stawia karierę, a nie bliskie sobie osoby. 48% uważa, że praca zawodowa to sukces. Tylko 31% biorących udział w badaniu kobiet przyznało, że lubią wyglądać wyjątkowo - inne nie chcą wyróżniać się z tłumu, jednak każda z nich wciąż pragnie czuć się piękna. 

Bez względu na wiek, styl życia czy poglądy polityczne mają podobne priorytety - wszystkie chcą być akceptowane i kochane, mieć poczucie bezpieczeństwa i możliwość realizacji marzeń.

Na stronie showroom.pl regularnie będą pojawiać się cykle o kobietach, które spełniają się na różnych polach m.in. seria reportaży "Dziewczyny z sąsiedztwa" - o Polkach, które prowadzą różny tryb życia, mają inne sytuacje rodzinne, ale łączy je tworzenie wspólnoty. W listopadzie wystartuje także seria podcastów "Two girls talking". Będą to godzinne wywiady 1:1 z ciekawymi dziewczynami, ale prowadzone jak rozmowy z przyjaciółką na kanapie.

Gdzie kupować Chanel, Gucci i Céline z drugiej ręki? SHOWROOM.pl wprowadza do swojej oferty luksusowe produkty vintage>>

W sesji SHOWROOM wystąpiło 5 bohaterek: Olga, Renata, Agnieszka, Diana i Martyna. Ich wyjątkowe zdjęcia zobaczycie w naszej galerii.