Aerie "specjalizuje" w kampaniach body positive. Od kilku sezonów sesje wizerunkowe tej marki są nieretuszowane, czy poprawiane, a pojawiają się w nich m.in. gwiazdy modelingu plus size, czy zwykłe dziewczyny. Tak jest i tym razem, jednak tegoroczny projekt różni się skalą. Bieliznę od Aerie w tym sezonie promuje aż 57 dziewczyn. Różni je wiele - rozmiar, wiek, kolor skóry, doświadczenia życiowe, a nawet choroba. Aerie pokazuje, że nie musimy być idealne, warto być sobą. Bez względu na wszystko. Przykładowo, uśmiechnięta Abby Sams siedzi na wózku, Lexus Morgan ma schorzenie o nazwie biedactwo nabyte, inna dziewczyna pozuje z workiem stomijnym. Na jednym z ujęć pojawia się także Wilma Lawerence, mama modelki plus sizy, Iskry Lawrence. Co kilka dni Aerie wypuszcza kolejną serię kadrów - śledźcie instagram marki!

Dodatkowo powstał również projekt "Don’t Change You. Change Your Bra!", przy współpracy z organizacją The National Eating Disorders Association (NEDA), mający uczyć pewności siebie.

Marka Aerie, a dokładnie linia ubrań i dodaktów skierowanych do młodszych klientek firmy Americam Eagle Outfitters ma na celu pokonywać bariery w świecie mody i promować ruch "body positive". Od czterech lat w internecie pojawiają się kampanie #AerieReal, wpisujące się w założenia tej akcji.

57 modelek o różnych kształtach w kampanii bielizny Aerie. Sesja bez Photoshopa!