Autorskie propozycje, które łączą rzemieślniczą pasję z miłością do nowoczesnego, zaskakującego designu? W swojej ofercie marka ma aż osiem unikatowych kolekcji biżuterii, które z artystyczną czułością tworzy dla swoich klientów od ponad dwudziestu lat. I, może Was zaskoczymy, Sadva - która co sezon zabiera nas w prawdziwą podróż przez światowe inspiracje i zaskakujące rozwiązania - jest marką z metką "Made in Poland". Tak, narodziła się i działa w Polsce.

Czego warto szukać wśród jej projektów? Oto trzy trendy, które podbijają Instagram i które wylansowała też Sadva.

Biżuteria z motylem

Symbol marki oraz znak natchnienia, szczęścia i piękna. To właśnie motywowi motyla dedykowana jest autorska kolekcja FLYwithSadva, która jest świetnym początkiem podróży przez projekty marki. Ten jeden z najpiękniejszych owadów - który znów triumfuje w biżuterii - znajdziecie na kolczykach, pierścionkach i wisiorkach, ale także w logo Sadva. Wśród 34 produktów w złocie, różowym złocie i srebrze oraz z użyciem połyskujących cyrkonii i kolorowych sznurków każdy znajdzie coś dla siebie.

Biżuteria z miastem

Kolekcja w całości poświęcona charyzmatycznej Barcelonie? Sadva to chyba jedyna marka, która tak pięknie oddała hołd temu miastu. Hiszpańska metropolia to dom wspaniałych artystów oraz mekka fanów architektury i dobrego jedzenia. Tego artystycznego i zmysłowego ducha odnajdziemy też w kolekcji Barcelona, gdzie wśród bransolet i pierścionków królują oryginalne sploty i prawdziwe kamienie.  

Biżuteria z bursztynem

W Sadvie tak naprawdę wszystko zaczęło się od bursztynu - twórcy marki jako jedni z nielicznych widzieli w "polskim złocie" znacznie więcej niż ciężkie wzornictwo i tradycyjne, sztywne projekty. Odczarowali bursztyn, a efekty ich kreatywnych działań możecie zobaczyć w dwóch oryginalnych liniach: Sun (jest pełna matowych i kredowych propozycji w odcieniach, które będą Wam się śnić po nocach) oraz Moderno (jak podkreślają twórcy marki, to "biżuteryjna perła dla tych, którzy kochają znajomą barwę bursztynu, przełamaną w tym wypadku ascetyczną formą"). 

Co ciekawe, właśnie teraz na stronie internetowej Sadva czeka na Was premiera nowych kolekcji marki. Zapowiada je wyjątkowa kampania, której twarzą została niezwykła Maria Marecka z agencji Rebel Models i którą sfotografował Adam Pluciński. 

Make up przygotowała Beata Milczarek, za fryzury odpowiedzialni byli Adam Szaro i Anna Rosolska, a za stylizacje - Kania Kamińska. Bądźcie w gotowości, bo przez cały jesienny sezon na stronie i w social mediach marki czekają na Was piękne filmy z kampanii, pełne emocji i charakteru marki.

W tym samym czasie premierę ma nowa odsłona internetowego sklepu marki, dlatego Sadva przygotowała dla swoich klientów niespodziankę: teraz za internetowe zakupy w jej sklepie otrzymacie prezent - "WYJĄTKOWĄ PROMOCJĘ". Więcej dowiecie się na sadva.pl>>