COS to marka z rodziny koncernu H&M, która od 2007 roku tworzy kolekcje utrzymane w duchu minimalistycznym. Charakterystyczny styl marki ukształtowało nowoczesne i funkcjonalne wzornictwo. Dzięki temu ich ubrania i dodatki mają charakter ponadczasowy i zachowują świeżość przez wiele sezonów. Najnowszą kolekcję COS wiosna-lato 2020 oparto na użytkowej funkcjonalności i swobodnych nawiązaniach do architektury. Minimalistyczne projekty mają oryginalne detale, wyszukane techniki i surowe krawędzie. Kolorystyka kolekcji utrzymana jest w miękkich beżach, neutralnych odcieniach i surowych szarościach. Raz po raz przełamują ją akcenty elektrycznego błękitu, szminkowej czerwieni i głębokiego indygo.

Kolekcja COS, wiosna-lato 2020

Elementy to kolejna marka, która nie ulega krótkoterminowym trendom. Ich kolekcjom przyświeca idea tworzenia ubrań funkcjonalnych i prostych, które sprawdzą się zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i na wyjątkowe okazje. Marka zasłynęła z pudełkowych fasonów, sukienek z kimonowymi rękawami i klasycznych płaszczy w naturalnej palecie barw. W nowej kolekcji na sezon wiosna-lato 2020 dystynktywne projekty marki zostaną urozmaicone marszczeniami, delikatnymi żakardami oraz połączeniami przyjaznych dla środowiska materiałów - głównie tencelu i cupro.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Elementy (@elementywear) Lut 20, 2020 o 11:55 PST

W palecie barw jak zwykle nie zabraknie głębokiej czerni czy złamanej bieli. Tym razem wystąpią w towarzystwie soczystej czerwieni, energetycznej lawendy i monochromatycznych printów. Wraz z przyjściem wiosny w Elementach powitamy nową linię Basic i Denim. Bambusowe T-shirty, bawełniane bluzy oraz jeansy wykonane z recyklingowanego materiału to wynik inspiracji zaczerpniętej z przełomu lat 80. i 90. oraz minimalizmu, który stanowi znak rozpoznawczy marki.  - mówi  o nowej kolekcji Daria Stryjek, osoba odpowiedzialna za media społecznościowe marki Elementy.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Fashion brand. Made in Poland. (@mle_collection) Lut 18, 2020 o 10:32 PST

 

Kasia Tusk nigdy nie ukrywała, że nie ma zamiaru uganiać się za trendami. Swój styl sama określa jako "użyteczny". Dla właścicielki marki MLE Collection ubranie ma spełniać konkretne funkcje: pasować do planu dnia i dodawać pewności siebie. Projekty z metką MLE są szyte w limitowanych kolekcjach, wyróżnia je ponadczasowość. W przeciwieństwie do ubrań i dodatków spod znaku skandynawskiego COS, w ofercie marki Kasi Tusk znajdziecie kobiece projekty:

Wiemy jak łatwo zagubić się wśród ciągle zmieniających się trendów, dlatego MLE to ukłon w stronę ponadczasowego minimalizmu.  - czytamy na stronie marki.