ELLE.pl oficjalnie ruszyło 1 września 2012 roku, a na instagramie pojawiliśmy się chwilę później. Pierwsze materiały realizowaliśmy w czasach, gdy Facebook dopiero pojawił się na giełdzie, żaden z polskich tytułów nie miał jeszcze wspomnianego instagrama, a o TikToku jeszcze nikt nawet nie myślał. Przez te 10 lat zmieniło się dosłownie wszystko - technologia, trendy w social mediach, powstały kolejne serwisy lifestyle'owe, a my, mimo tak długiej historii odnosimy kolejne sukcesy. Możemy pochwalić się nie tylko świetnymi statystykami, ale i tekstami z kategorii "moda", "uroda", "kultura", czy "deco". "Kosmetyczka ELLE" czy "ELLE Music Game" to cykle wideo, zdobywające nawet setki tysięcy wyświetleń na YouTube. Szybko odpowiadamy na zmieniające się realia i chcemy znać zdanie naszych czytelników. Chętnie im doradzamy czy to w zakresie stylu lub pielęgnacji i makijażu, dzielimy się nowościami kulturalnymi - zawsze robimy to z pasją oraz w tempie ekspresowym!

Redakcja ELLE.pl / Miłosz Rebeś

Taka okazja sprawiła, że redakcja ELLE.pl postanowiła zorganizować huczne urodziny. Dekadę istnienia celebrowaliśmy w Zamku Ujazdowskim, gdzie mieści się Centrum Sztuki Współczesnej. Nasze zaproszenie przyjęło ponad 300 osób ze świata mody, beauty, czy sztuki. Modelki, gwiazdy, projektanci, muzycy i influencerzy bawili się przy trzech setach dj-skich inspirowanymi najlepszymi rave'ami. Za konsoletą stały same dziewczyny w duchu ELLE - Lulu Malina, Monster, a także Armina, która przygotowała specjalny set #FreeToFlex.

Armina / Miłosz Rebeś

Oprócz redakcji, współpracowników, przyjaciół i reprezentantów wielu marek, na parkiecie pojawiło się wiele gwiazd oraz influencerów. Urodziny ELLE.pl celebrowali m.in. Magda Mołek (dziennikarka miała na sobie marynarkę MM6 Maison Margiela oraz top Flex Smart z nowej kolekcji od marki Triumph), Joanna Horodyńska (czarna kreacja pochodzi od marki Christopher Esber), Iga Krefft, Reni Jusis, Natalia Nykiel, Natasza Urbańska. Wielki szał zrobiły Julia Wieniawa oraz Pani Ekscelencja w swoich "naked dresses". 

Magda Mołek / Miłosz Rebeś

Julia Wieniawa / Miłosz Rebeś

To nie wszystko! Specjalną strefę chillout stworzyło Glo New Heating Technology, a goście mieli okazję skorzystać z dwóch stref od marek Triumph oraz Converse. W jednej z nich można było poznać najnowszą kolekcję biustonoszy i otrzymać portret, natomiast w drugiej odbywała się customizacja butów i na gości czekały torby, na których można było samodzielnie nanieść techniką sitodruku grafiki autorstwa ilustratora znanego pod pseudonimem Bartecky, członka społeczności Converse All Stars.

Strefa Converse / Miłosz Rebeś

Strefa Triumph / Miłosz Rebeś

A propos Converse: jeszcze przed północą redakcja ELLE.pl zamieniła piękne (ale niestety średnio wygodne) szpilki na buty od kultowej marki. Dzięki temu mogłyśmy bawić się jeszcze przez wiele godzin, a nasze stylizacje wyróżniały się jednocześnie elegancją i... luzem. W Conversach, był też widziane inne influencerki: Maria Marek, Anna Tobota, Amelia Andryszczyk, Kate Zacharzewska, Anna Pham czy Wiktoria Ostrowska. 10 lat ELLE.pl celebrowały też Ciocia Liestyle, Gaba Hair oraz Karolina Sobańska - ambasadorki Triumph

Redakcja ELLE.pl w Conversach: Marta Kowalska i Ola Zawadzka / Miłosz Rebeś

O nasz dobry nastrój zadbali też partnerzy Glo New Heating Technology, Aperol, Cisowianka Perlage i Crodino. Zieleń, która była częścią naszej festiwalowej scenografii pochodziła ze szkółki Grąbczewscy.