Oficjalne otwarcie butiku Hermès w Warszawie (na parterze Hotelu Europejskiego, Krakowskie Przedmieście 13) już za nami. Na ten moment czekaliśmy blisko pół roku. Jak wyglądają wnętrza zaprojektowane przez paryską agencję architektoniczną RDAI? Można je opisać dwoma słowami: klasyczna elegancja. Od wejścia klientów wita motyw z ex-libris francuskiej marki przedstawiający konia, powóz i woźnicę. Zobaczymy go w marmurowej posadzce w szachownicę. Pięknie wyeksponowano elementy neoklasycznej architektury: kolumny, sztukaterie i gzymsy. Ściany w kremowej bieli i ciepłej barwie miodu harmonizują z półkami i wieszakami z ciemniejszego, wiśniowego drewna. Zmęczeni zakupami klienci mogą odpocząć na jednym z foteli lub krzeseł. 

Nasze serca podbiło zoomorficzne popiersie konia tuż pod tympanonem i grafiki art déco na jednej ze ścian. Spodobały nam się także chusty Hermès niczym dzieła sztuki rozwieszone na ażurowych regałach. W sklepie kupimy nie tylko ubrania i akcesoria ze skóry, ale także dodatki do domu (przyciski do papieru, tace, pudełka czy ceramikę).