Słynna kotka Karla Lagerfelda Choupette miała podobno osobny pokój w apartamencie projektanta, dwie nianie (na noc i na dzień), prywatnego fryzjera i diamentową obrożę, a mięsne krokieciki zjadała tylko z talerzyków luksusowej francuskiej marki Goyard. Podobno Karl zadbał o to, by ukochana pupilka była otoczona odpowiednią opieką również po jego śmierci

Teraz Choupette przy pomocy swojego agenta Lucasa Berulliera podjęła współpracę z niemiecką firmy LucyBalu produkującą akcesoria dla kotów. Birmańska kotka reklamuje jeden z produktów marki - wełniany hamak. Podobno bardzo go polubiła. Legowisko zrobione jest z dwóch stalowych prętów i filcowanej wełny, do tego opatrzone metką LucyBalu X Choupette i numerem seryjnym ( oczywiście kotka Choupette jest dumna właścicielką numeru 1). Podobno produkt powstał w limitowanej edycji tysiąca sztuk. Hamak można zamontować w dowolnym miejscu na ścianie. W jednym czasie mogą z niego korzystać maksymalnie dwa koty. Cena? 159 euro za sztukę. Zamówiony produkt przychodzi do nowego właściciela w aksamitnym pokrowcu i ze specjalnym listem powitalnym od samej  Choupette.