Kartonowe pudełka i foliowe torebki na ryż to nasza codzienność. A gdyby tak pakować to zboże w materiałowe woreczki? A do tego postarać się o zabawny, miły dla oka design? Właśnie takie opakowanie na ryż wymyśliło armeńskie studio brandingowe i kreatywne - Backbone Branding dla swojego klienta - sieci sklepów ze zdrową żywnością. 

Backbone Branding wsypuje ryż do bawełnianych woreczków o wysokiej gęstości splotu. Woreczki mają dwa rozmiary (na kilogram i 0,6kg ryżu). I tu zaczyna się magia. Ręka artysty wymalowała na torebkach prostą kreską minimalistyczne twarze rolników zajmujących się uprawą tego zboża w Azji. Malunki oddają wiele emocji: dumę, satysfakcję z zebranych plonów, ale i zmęczenie po trudach pracy. Każda torebka wyposażona jest w kartonową czapeczkę na wzór charakterystycznego nakrycia głowy azjatyckich rolników. Czapeczka jest jednocześnie miarką ułatwiającą odmierzanie odpowiedniej ilości produktu, a co za tym idzie i gotowanie. Torebki nadają się do ponownego użytku. Projekt doceniono międzynarodową nagrodą Pentawards Platinium 2019 przyznawaną dla najlepszych opakowań.