The Cat Paw Cup to szklaneczka o podwójnych ściankach będąca częścią kolekcji Cherry Blossom dostępnej w chińskim Starbucksie. Na pierwszy rzut oka wygląda całkiem zwyczajnie. Jednak uformowano ją w taki sposób, że wlana do niej kawa z mlekiem przybiera kształt słodkiej, kociej łapki. Dodatkowo na szkle namalowano płatki kwiatu wiśni.

Szklaneczka z miejsca stała się w Chinach sprzedażowym hitem. Pierwszego dnia wyprzedano dosłownie wszystkie dostępne w kawiarniach kubki (cena za sztukę to około 30 dolarów). Zapotrzebowanie na kocie szklaneczki było tak ogromne, że wśród klientów wybuchały nawet sprzeczki i przepychanki. Dodatkowe szklanki, które Starbucks umieścił w swoim sklepie internetowym (około cztery tysiące sztuk), zniknęły z wirtualnych półek w kilka minut. Teraz szklanki z limitowanej, kociej edycji można kupić jedynie na internetowych aukcjach. Ceny? Nawet ponad sto dolarów. Pojawiły się też pierwsze podróbki. Rozumiecie to kocie szaleństwo?
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez JessieJo (@jessieeej) Mar 1, 2019 o 8:48 PST