Siódma edycja albumu jest ukłonem w stronę projektowania ponadczasowego i bardziej świadomego. W tych pięknych wnętrzach ważniejsze od trendów są kwestie ekologii oraz rozwiązania innowacyjne i nieszablonowe.


DESIGN TO MOC MĄDREJ KREACJI

Dyskusja nad koncepcją less waste i odpowiedzialnością za generowane dobra oraz zyskująca na znaczeniu idea circular economy przekładają się wprost na świat designu. Zwrot ku odpowiedzialnemu projektowaniu stał się inspiracją dla twórców albumu Homebook Design vol. 7 i motywem przewodnim publikacji. „Każdy z 30 projektów zachwyca, ale też inspiruje i udowadnia, że połączenie funkcji i estetyki z rozwiązaniami less waste jest możliwe, a korzystanie z udogodnień współczesności oraz poszanowanie dla surowców i materiałów mogą iść w parze”, mówi Anna Poprawska, redaktor naczelna albumu.

Na kartach albumu znalazło się 30 projektów domów, apartamentów i mieszkań oraz nieskończona ilość niestandardowych rozwiązań. Wśród nich abstrakcyjny mural w jednej z łazienek podwarszawskiego domu, drzewo oliwne rosnące w przestrzeni zabudowanej werandy szczecińskiej inwestycji oraz odpowiednio zaimpregnowany mur pruski, wkomponowany w jedną ze ścian pomieszczenia w warmińskim domu. Projekty w duchu biophilia design, czerpanie pełnymi garściami ze stylu vintage, zauroczenie naturalnymi materiałami i akcentami przeszłości – to wszystko czytelnicy odnajdą w najnowszej publikacji, której wydawcą jest platforma Homebook.pl