IKEA jak zawsze nie zawodzi. Ciekawe akcje, niestandardowe pomysły - do tego jesteśmy już przyzwyczajeni. Tym razem IKEA ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich we współpracy z agencją Publicis Spain odtworzyła i urządziła swoimi meblami salony z popularnych seriali. I tak w kampanii marki nazwanej “Ikea Real Life” pojawiły się kultowe już pokoje z Przyjaciół, Simpsonów i Stranger Things

Projekty powstały za pomocą oprogramowania 3-D. Trzeba przyznać, że salony wyglądają bardzo realistycznie. Produkty na zdjęciach są oznaczone nazwą handlową i ceną. I tak dowiadujemy się, że stolik kawowy Moniki Geller kupimy za 95 dolarów, klosz EKÅS z lampy przy ulubionej sofie Homera to wydatek 12 dolarów, a na zestaw świec Joyce Byers trzeba będzie przeznaczyć 29 dolarów. 

Kampania, która promowana jest dodatkowych hasłem "Dla prawdziwych rodzin" ma podkreślić bogactwo i różnorodność asortymentu w IKEA. Powstała także specjalna strona internetowa związana z projektem, a w niektórych sklepach serialowe salony powstaną "na żywo".