Reklama nie musi szpecić, a sklepowe szyldy mogą być piękne. Udowodnili to niedawno studenci Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu z Pracowni Znaku i Identyfikacji. Wzięli udział w konkursie na projekt identyfikacji wizualnej wzorcowego lokalu w Parku Kulturowym Stare Miasto. Dzięki ich pracy powstały koncepcje, które obejrzycie w naszej galerii. Szyldy, kasetony, wizytówki, foldery i ulotki są nie tylko ładne. Do tego dobrze spełniają swoją funkcję marketingową. 

W konkursowym jury zasiedli przedstawiciele Biura Miejskiego Konserwatora, studio YOS oraz dr Wojciech Janicki z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Pierwsze miejsce zajął projekt Anny Nahumko - Pensjonat. Miejsce drugie zajęła Patrycja Kaja za sklep mięsny oraz Daniel Kubacki za bistro z frytkami. Na trzecim miejscu uplasował się sklep zielarski Klaudii Zabłockiej. Swoją nagrodę przyznali także internauci. Ich głosami zwyciężyła Ewelina Pieńkowska ze swoim projektem identyfikacji wizualnej dla sklepu zoologicznego Kot i Pies. Gratulujemy! Który projekt jest Waszym faworytem?