paprocki&brzozowski z marką dla domu

paprocki&brzozowski to duet, który kojarzymy głównie z modą. Projektanci stworzyli już wprawdzie kilka projektów typowo dla domu, ale to właśnie teraz światło dzienne ujrzała cała kolekcja  przedmiotów i ubrań "homewear" - Living by paprocki&brzozowski.
- Czujemy, że każda chwila naszej wspólnej pracy i przyjaźni doprowadziła nas tutaj, aby stworzyć wyjątkową markę. Kreujemy świat poza modą, świat wokół nas. LIVING to limitowane kolekcje wyposażenia domu uchwycone przez pryzmat stylu życia. To pasja, radość, emocje. - mówi Marcin Paprocki. - Dojrzeliśmy. Doceniamy codzienność. Każdy dzień traktujemy jak prezent, który przynosi nam odrobinę radości. LIVING to sposób na podzielenie się naszą wizją. Nie chcemy tworzyć produktów, chcemy kreować wyjątkowe, zmysłowe momenty – dodaje Mariusz Brzozowski. 

Living by paprocki&brzozowski

Premierowa kolekcja LIVING obejmuje ceramikę (filiżanki, dzbanki, spodki i talerze), zapachy (świece i patyczki zapachowe), tekstylia (poduszki, ręczniki) oraz homewear (szlafroki). Rzemieślniczy luksus powstaje we współpracy z najlepszymi polskimi wykonawcami a kolekcje są limitowane. Produkty powstają w niewielkich ilościach, do tego posiadają certyfikat autentyczności ze znakiem LIVING by paprocki&brzozowski. Można je zakupić online oraz w butiku projektantów w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Ceny? Za zestaw ręczników trzeba zapłacić 496 zł, na świecę zapachową wydamy 325 złotych.