Mako z nowym pop-upem

Marka MAKO to kosze i kowbojki, które pokochaliśmy. Elegancki minimalizm, staranny design - nietrudno się zakochać. Warte uwagi są także wnętrza od MAKO. Wraz z premierą najnowszej kolekcji marka zmieniła swoją dotychcasową lokalizację (spokojnie, to wciąż Mokotowska w Warszawie, tyle, że kilka numerów bliżej w kierunku Placu Zbawiciela). Mocniejszego charakteru nabrało też wnętrze nowego pop-upu, a wszystko to za sprawą intensywnej, limonkowej barwy - znaku szczególnego letniej kolekcji.   

Limonkowe wnętrze butiku

Architektki odpowiedzialne za wystrój letniego butiku: Anna Marcinkowska-Ziętek i Paulina Świst, główny ciężar umieściły w centralnej części pomieszczenia. Znalazła się tam wewnętrzna instalacja, która jednocześnie służy, jako miejsce do ekspozycji nowości i zewnętrzna witryna wystawowa. Reszta wystroju delikatnie krąży wokół tego, co w centrum. Kolor limonki gra pierwsze skrzypce w otoczeniu neutralnych szarości i bieli. 

- Inspiracją do stworzenia POP-UPu dla MAKO była wiodąca kolorystyka najnowszej, letniej kolekcji marki. Chciałyśmy stworzyć ekspozycję, która zaintryguje, a jednocześnie podkreśli limonkowe torebki i buty. Tak powstał pomysł na monochromatyczną wyspę i chmurę z kwiatów, które kojarzą się z latem i wypoczynkiem. Wyspa kontrastuje z bielą reszty wnętrza i przyciąga wzrok. Ten jednokolorowy total look ekspozycji limonkowych produktów sprawia, że trudno przejść obojętnie obok najnowszych modeli MAKO, a właśnie o to nam chodziło.- opisują limonkowe wnętrze Anna Marcinkowska-Ziętek i Paulina Świst z ArchiWisła.