Mango wprowadziło właśnie na rynek swoją pierwszą kolekcję artykułów do domu. Linia Mango Home czerpie sporo ze śródziemnomorskiej kultury i obyczajów, stawia na neutralne kolory i nowoczesny design. W tym sezonie hiszpańska marka skoncentrowała się na produktach tekstylnych do sypialni, salonu i łazienki. Na jesieni i zimą pojawią się produkty do jadalni i kuchni. 
W pierwszym dropie linii Mango Home znalazły się pościel, poszewki na poduszki i kołdry w różnych rozmiarach, koce, poduszki, ręczniki i szlafroki, a także świece i patyczki zapachowe w różnych wariantach. Styl? Funkcjonalna prostota, brązy, beże, biel i szarości oraz niebieskie i zielone akcenty. Akcesoria powstały w dużej mierze z bawełny i lnu ze zrównoważonych upraw. 80% artykułów wyprodukowano w krajach bliskich Hiszpanii, ograniczono też mocno użycie opakowań z tworzyw sztucznych. 

- Wprowadzenie tej nowej kolekcji jest naturalną drogą dla Mango by oferować naszym klientom produkt bardziej lifestyle'owy. Wzory inspirowane są Morzem Śródziemnym, a w premierowej kolekcji, która skupia się głównie na produktach tekstylnych, użyliśmy głównie naturalnych i trwałych materiałów - mówi Laura Vila, dyrektor linii Mango Home. Produkty dostępne są online oraz na wybranych rynkach w Hiszpanii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Holandii, Portugalii, Włoszech, Polsce, Belgii, Szwajcarii, Grecji, Rumunii , Chorwacji, Austrii, Irlandii, Szwecji, Czech i Danii.