H&M przyzwyczaiło już nas do swoich kolekcji stworzonych razem ze słynnymi projektantami. Od piątku 16 kwietnia w sprzedaży online pojawią się dodatki do domu stworzone specjalnie dla marki przez Diane von Furstenberg. Wiemy już, co konkretnie trafi do sklepu. Kolekcja Diane von Furstenberg X H&M HOME składa się z 32 produktów, w której znajdziemy elementy wyposażenia wnętrz i artykuły dekoracyjne, w tym: wełniane koce, poszewki na poduszki, pudełka, tace, świece, filiżanki do espresso, talerzyki, wazony (szkło przypomina nam trochę nasze wazony z Łysej Góry), plakaty, szlafrok. Znaki szczególne? Odważne, kolorowe nadruki, z których słynie belgijska projektantka: zebra, lampart, czy wzór ust.

„Nadruki powstałe we współpracy z H&M HOME są ikoniczne. Nadruk „Diane” stworzyłam 20 lat temu, kiedy zakładałem firmę, podczas gdy odciski ust pochodzą mojego portretu autorstwa samego Warhola. Osobiście uwielbiam zwierzęce nadruki - zebra jest bardzo w stylu DVF – tak samo jak intensywny pomarańcz i róż, z kolei monochromatyczna czerń i biel są też bardzo eleganckie. Cała kolekcja jest fantastyczna i nie mogę się doczekać, kiedy podzielę się nią ze wszystkimi ”- mówi Diane von Furstenberg.

Kluczowe elementy kolekcji to wełniane dwustronne koce, które możemy układać na łóżku lub sofie, ozdobne pudełka do przechowywania skarbów, lakierowane tace, świece zapachowe. Ulubiony zapach Diane Von Furstenberg - bursztyn - pojawia się w każdej dużej świecy, a cztery mniejsze to wyjątkowe interpretacje zapachu drzewa cedrowego, sandałowego, bursztynu i sosny, wybrane osobiście przez samą Diane. Ceny? Od 79,99 zł za plakaty, 129,99 zł za świeczki, 299,99 zł za wazony, po 599,99 zł za wełniane koce.