Mediolańska kamienica w pomarańczowej puchówce? Prawie. Trzeba przyznać, że ten mural przy Largo La Foppa stworzony w ramach współpracy marek Gucci i The North Face wygląda wyjątkowo realistycznie. Artystom w ramach #GucciArtWall udało się stworzyć malunek, który wiernie imituję fakturę i kształt zimowej, pikowanej kurtki. Jeśli połączyć to dodatkowo z informacją o nadciągającej nad Europę fali mrozów, to akcja wydaje się wyjątkowo udana. Zdjęcie kamienicy w zimowym ubranku już obiegło świat. Ten mural nie jest jedynym, który marka Gucii przygotowała do promocji kolekcji The North Face x Gucci. Malowane reklamy pojawiły się także w Londynie, Nowym Jorku (monogramy), Hongkongu (z motywem kwiatowym) i Szanghaju. To jednak mediolańskie dzieło przez swój hiperrealizm wzbudziło najwięcej emocji.

Pierwsze informacje o współpracy Gucci i The North Face pojawiły się już jesienią zeszłego roku. Kolekcja (kurtki, pikowane płaszcze, buty, nakrycia głowy, spódnice, t-shirty) w klimacie retro dostępna jest już w sklepach marki. Oprócz murali promujących przedsięwzięcie powstał także filmik nagrany przez Daniela Shea w samym sercu Alp. Obraz w stylu lat 70. prezentuje grupę turystów radośnie biwakujących w górach.