Polacy przyzwyczaili się, że akcesoria do domu kupują po prostu w IKEI. Gadżety z wyższej półki proponują za to Almi Decor i Zara Home. Komu H&M próbuje zabrać klientów?

Najbardziej bezpieczne jest ekskluzywne Almi Decor, gdzie dominuje bogaty styl kolonialny. H&M Home poluje raczej na młodszych, z cieńszym portfelem, ale i większą ochotą na eksperymenty z dekoracją. W kolekcji sieciówki pojawią się m. in. poduszki z wizerunkami zwierząt, hit z małych butików z niemasowym designem. Konkurują z nimi nadruki z książek botanicznych, dawnych reklam i etykiet, zdjęcia Nowego Jorku, azteckie zygzaki... Obiecująco zapowiada się też kolekcja pościeli. Umiarkowane ceny H&M Home mogą pomóc przełamać bezwzględną dominację pościeli ikeowskiej, obecnej w naszych domach, w domach znajomych, w mieszkaniach bohaterów seriali...

Produkty H&M Home po raz pierwszy pojawiły się w Polsce z okazji ostatniej prezentacji prasowej marki. Ubrania na jesień wisiały w hotelowym apartamencie, udekorowanym gadżetami H&M Home. Jak donosi blogerka Harel, działy wnętrzarskie wkrótce pojawią się w sześciu dużych salonach H&M: dwa w Poznaniu i po jednym w Warszawie, Nowym Sączu, Gdyni i Krakowie. 

Jak Wam się podoba kolekcja H&M Home (zobacz w GALERII)? Będziecie kupować w nowym dziale szwedzkiej sieciówki?