Kupiliście kiedyś produkt tylko ze względu na jego piękne opakowanie? Nam zdarza się to dość często. Sztuka pięknego pakowania jest szczególnie bliska Japończykom i nosi tam nazwę furoshiki. To właśnie w Japonii powstały te małe cudeńka, które pokazujemy Wam dziś w naszej galerii. Wyglądają jak luksusowe lakiery do paznokci. W rzeczywistości to słoiczki pełne... dżemu.
Za projekt, który powstał dla marki Poco a Poco odpowiada Kazuaki Kawahara założyciel Latona Marketing. Marmolada w 20 mniej lub bardziej oczywistych smakach (wśród nich między innymi truskawka, kiwi, ananas) znajduje się w kwadratowych słoiczkach. O smaku informuje minimalistyczny napis na słoiczku. O składzie zaś dowiemy się z małych nalepek na nakrętce. Podobnie dzieje się w przypadku lakierów do paznokci. Dżemy cieszyły się tak wielką popularnością, że chwilowo zniknęły z półek internetowego sklepu. Ale nie martwcie się, wkrótce nowa dostawa! Dobry pomysł na niecodzienne, oryginalne opakowanie?