Biżuteryjny pop-up w Gdyni

Na placu przy Teatrze Muzycznym imienia Danuty Baduszkowej w Gdyni pojawił się właśnie nowy pop-up store w kolorze szmaragdów, czerni i złota. To projekt poznańskiego studia architektonicznego mode:lina™ (zespół projektowy w składzie: Paweł Garus, Jerzy Woźniak, Anna Kazecka-Włodarczyk) dla biżuteryjnej marki YES.  - Zależało nam, aby pawilon był nowoczesnym i eleganckim manifestem kobiecości, czyli clou flozofii marki YES. Większość naszego zespołu stanowią pełne pomysłów i energii kobiety, dlatego byliśmy bardzo podekscytowani możliwością zaprojektowania pop-upu dla naszego klienta - tłumaczy Paweł Garus, co-founder pracowni mode:lina™.

 Projekt studia mode:lina™

Inspiracje? Perełki sztuki złotniczej. Elewację kontenera pokryto ponad dwustoma metalowymi korytkami kablowymi, które zazwyczaj możemy znaleźć pod stropami w biurowcach. Ażurowe korytka, po pomalowaniu na kolory złoty i szmaragdowy zyskały nowe, szlachetne oblicze. W metalowej elewacji mamy obłe, wycięte kształty, w kontraście do ostrych krawędzi. Otwarcia podkreślono złotymi ramami, podświetlanymi nocą. Całość projektu uzupełniają kamień oraz zaokrąglone lustra. 

- Staraliśmy się, aby elementy architektury nawiązywały do detali i form produkowanej przez YES biżuterii. Zewnętrzne kształty pawilonu płynnie przechodzą w projekt wnętrza, stanowiąc spójną całość. Uzupełnieniem jest kolorystyka i materiały identyfikujące markę. Połączyliśmy w jednym obiekcie dwie wspaniałe dziedziny sztuki - architekturę oraz szlachetne rzemiosło marki YES - mówi Anna Kazecka-Włodarczyk, projektantka pawilonu. To pierwszy punkt sezonowy YES. W pop-upie można kupić najnowsze kolekcje czy skorzystać z letniej wyprzedaży.