Fisz jest jednym z najważniejszych głosów pokolenia, które z przymrużeniem oka nazywa się pokoleniem IKEA. Mamy około 30 lat, urządzamy domy, mieszkania, zakładamy rodziny, ale wokalistów takich jak Bartek Waglewski słuchamy od czasów szkolnych i to pozostaje niezmienne. Świetnie wykorzystała to agencja Saatchi & Saatchi, która wiosną wygrała przetarg na obsługę reklamową marki IKEA i w pierwszej przygotowanej przez siebie kampanii  opowiada głosem Fisza o dojrzewaniu do zmian.

Zobacz też: Nowy katalog IKEA - jesień 2018 >>

Bohaterowie wideo witają na świecie dziecko, przygarniają psa, przeprowadzają się, pierwszy raz zakochują, ale też... zostają po raz pierwszy sami. Każda zmiana stwarza przestrzeń na nowe okoliczności i otwiera nowy etap życia. Fisz opowiada o nich wyluzowanym głosem, który tak dobrze znamy z jego płyt. A zmiany bywają "małe i duże, nie pytają, czy jesteśmy na nie gotowi, ale jak przychodzą, to jesteśmy". 

Nowy spot IKEA z narracją Fisza zobaczycie wkrótce w telewizji i kinach. W internecie już jest!