Już w drugiej połowie 2018 roku IKEA otworzy nowy sklep w warszawskim centrum handlowym Blue City. Ta trzecia po Targówku i Jankach lokalizacja w stolicy będzie jednak nieco inna od standardowego sklepu IKEA. Nowy, mniejszy format w centrum miasta wyposażony będzie w innowacyjne rozwiązania prezentacji asortymentu, które ułatwią dokonywanie zakupów. IKEA w Blue City zlokalizowana będzie na dwóch piętrach centrum handlowego (poziom O i +1) i zajmie powierzchnię ok. 4800 metrów kwadratowych. Mimo ograniczonej przestrzeni klienci będą mogli poznać pełną ofertę produktów i rozwiązań IKEA, dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi technologicznych. Na miejscu dostępne do nabycia będą wybrane akcesoria wyposażenia wnętrz, natomiast pozostałe produkty z asortymentu będzie można zamówić on-line – samodzielnie lub z pomocą pracowników. 

Na terenie sklepu wydzielona zostanie również przestrzeń IKEA Food w zupełnie nowej odsłonie. Połączony zostanie w niej koncept kawiarni i bistro, oferując między innymi kanapki, wegetariańskie hot-dogi i koktajle, a także tradycyjne szwedzkie potrawy, takie jak kultowe klopsiki czy bułeczki cynamonowe. Czekamy!