Lubimy oglądać nietypowe i zaskakujące przestrzenie komercyjne. Dziś na tapet bierzemy nowy butik SWAROVSKIEGO w Mediolanie. Otwarte 23 lutego tego roku w Gallerii Vittorio Emanuele wnętrze wygląda trochę jak... złote pudełko z pralinkami. Zaprojektowano je z myślą o odzwierciedleniu nadchodzącej kampanii reklamowej marki i nowego wizerunku Wonderlab (za którym stoi dyrektor kreatywna marki Giovanna Engelbert). - Wonderlab to miejsce, gdzie spotykają się nauka i magia, gdzie zderzają się ze sobą ekstrawagancja i elegancja; to uczucie zachwytu, którego powinni doświadczyć wszyscy - podkreśla Giovanna Engelbert

Goście zostaną zaproszeni do intrygującej przestrzeni, wzbogaconej o żywe kolory i faktury oraz metaliczne rzeźby. Całość kojarzy się z ekskluzywną kawiarnią w stylu retro. Główna inspiracja? Ośmiokąt - nowy symbol marki (kultowy łabędź w hektagonie). Symbolizuje on odrodzenie i jest bezpośrednim ukłonem w stronę fasetowanego kryształu, oraz mistrzowskiego kunsztu marki Swarovski. Do tego przywodzi na myśl opakowanie pełne słodkości. Ściany butiku wypełniono zatem mniejszymi i większymi ośmiokątami - tak by te stały się idealnymi ekspozytorami na biżuterię.