Pamiętacie kwiatowe murale od GUCCI będące reklamą ich perfum? Pisaliśmy Wam o nich we wrześniu TUTAJ. Kwiaty właśnie zniknęły ze ścian budynków, a ich miejsce zajęły nowe malunki. Autorem murali ponownie jest rozchwytywany ilustrator i grafik Ignasi Monreal. Warto w tym miejscu przypomnieć, że Monreal pracował także nad wiosenną kampanią reklamową marki. 
Nowe murale Monreala utrzymane są w jego charakterystycznym, marzycielskim i nieco surrealistycznym stylu. Nowojorski malunek to portrety dwóch kobiet w najnowszych modelach okularów oczywiscie od GUCCI. Na mediolańskim muralu oglądamy zaś parę wyraźnie zainspirowaną przez Portret małżonków Arnolfinich Jana van Eycka. Krajobraz przywodzi zaś na myśl inne dzieło malarstwa, a mianowicie Ogród rozkoszy ziemskich Hieronima Boscha. Para z malowidła Monreala ma na sobie odzież i dodatki z wiosenno-letniej kolekcji GUCCI na 2018 rok. Murale wykorzystują ściany o powierzchni 760 metrów kwadratowych na Lafayette Street w dzielnicy SoHo na Manhattanie oraz 176 metrów kwadratowych w mediolańskim Largo la Foppa, w dzielnicy Corso Garibaldi. 

Za wykonanie prac w Nowym Jorku odpowiada agencja Colossal Media. Reklamą w Mediolanie zajęło się Urban Vision. Amerykańskie i włoskie Gucci Art Walls będą widoczne na murach budynków przez około dwa miesiące. Co potem? Zapewne przekonamy się wkrótce. W tych miejscach GUCCI regularnie pokazuje efekty swojej współpracy z artystami. Liczymy więc na kolejne pomysły od nich.