Lupita Nyong’o jest ogromnie utalentowaną aktorką, co kilkakrotnie udowodniła swoimi rolami, a także zdobywając Oscara. Na tym jednak jej talenty się nie kończą - zaangażowana w liczne kampanie społeczne 36-latka postanowiła napisać książkę. I to książkę dla dzieci! “Sulwe”, którą można między innymi kupić na platofrmie Amazon, opowiada historię czarnoskórej dziewczynki i jej magiczną drogę ku akceptacji samej siebie. Lupita przez ostatnie kilka dni intensywnie promuje książeczkę w Nowym Jorku, między innymi w programie “Live at Kelly and Ryan”. Z tej okazji wybrała jaskrawo żółty zestaw marki Toccin z kolekcji wiosna-lato 2020, który uzupełniła o dodatki w równie jaskrawym odcieniu różu - torebka z imitacji skóry jaszczurki marki Stalvey kosztuje na stronie brandu około pięciu 5 tys. $, natomiast skórzane sandałki od Alexandre Birman to wydatek około 600 $. Delikatna biżuteria, którą Lupita uzupełniła stylizację, to z kolei projekty popularnej za oceanem marki biżuteryjnej Arme D’Lamour (ceny poszczególnych elementów kolekcji wahają się od 30 do 250 $), a kolorowe opaski to zestaw fantazyjnie złożony z produktów marki Tiy Products, które na stronie marki można zakupić już za zaledwie 8 $. Kolorowy outfit Lupity nie wyglądałby dobrze na każdym, jednak wyjątkowa okazja oraz modowe wyczucie aktorki sprawiają, że Nyong’o wygląda lekko i pozytywnie - jak dobra wróżka, którą za pomocą swojej książeczki chciała się stać!