Lubimy pisać o nowych miejscach w dobrym stylu. Dziś pokazujemy niewielką cukiernię Frank Warszawa przy ulicy Polnej. Jej powierzchnia to zaledwie 35 metrów kwadratowych. Tym ważniejsze było dokładne jej rozplanowanie. Tego zadania podjęła się Ggrupa projektowa w składzie Mateusz Frankowski, Paweł Lipiński i Fryderyk Graniczny. Wnętrze lokalu kojarzy się ciepło i domowo. Kolorystyka opiera się na dominującej przestrzeń intensywnie żółtej podłodze, łososiowym kolorze ścian, wiśniowej szafce oraz czarnych dodatkach. Całość jest uzupełniona dużą ilością naturalnego drewna i miękkimi tkaninami na siedziskach.

Elementy wyposażenia wnętrza zostały zaprojektowane specjalnie dla tego miejsca. Swoim kształtem, tworzą one geometryczny charakter przestrzeni, w której się znajdują. Są to między innymi zabudowa baru ozdobiona pionowymi podziałami, regały z nieregularnymi podziałami, występujące naprzemiennie kwadratowe i okrągłe stołki, oraz przede wszystkim abstrakcyjny logotyp marki w postaci dużego neonu, zajmujący centralną pozycję w lokalu. Ważnym dodatkiem są kaktusy i sukulenty. W oko wpadło nam też duże, okrągłe lustro na jednej ze ścian. 

Frank Warszawa to koncept cukierniczy inspirowany Nowym Jorkiem. Bazuje na nieznanych w Polsce Amerykańskich słodkościach. Flagowym produktem są kanapki lodowe. W menu znajdują się również ciastka, torty, tarty, oraz kawa. Nad wszystkim czuwa założycielka cukierni - Olga Frankowska.