Jedna z największych amerykańskich sieci handlowych Target znana jest z tego, że poszukuje inspiracji i możliwości współpracy na całym świecie. Na swoim koncie ma już udana kolaborację z takimi brandami jak Missoni, Mulberry, Jason Wu , Jean Paul Gaultier czy Alexander McQueen.

Od pewnego czasu firma "miała na oku " kultową fińską markę Marimekko i tej wiosny udało się sfinalizować warunki współpracy. Powstała limitowana kolekcja produktów sygnowanych Marimekko for Taget. W jej skład wchodzą meble i akcesoria "outdoorowe", a także linia plażowa obejmująca min. ręczniki, torby, kostiumy kąpielowe dla kobiet i dziewczynek. Autorką printów, które zdobią kolekcję jest sama Maja Isola, jedna z najbardziej rozpoznawalnych projektantek pracujących dla Marimekko. Wzory utrzymane są w charakterystycznym dla marki klimacie pełnym żywych, mocnych kolorów i uproszczonych zgeometryzowanych deseni inspirowanych roślinami.

Amerykanom bardzo zależało by dać swoim klientom możliwość zetknięcia się ze skandynawskim wzornictwem i fińskim stylem życia, który poprzez swoje barwne projekty wyraża Marimekko. Zaintrygowało ich, że nikt tak jak Finowie, (żyjący przez znaczną część roku w mroku) nie potrafi cieszyć się słońcem i dobrodziejstwem aktywności na świeżym powietrzu. A to z pewnością jest jedną z przyczyn ogromnego sukcesu fińskiej marki na całym świecie.

Kolekcja będzie dostępna w sieci sklepów Target od 17 kwietnia. Trzymamy kciuki za jej powodzenie.

GALERIA >>>