Kolekcja GILTIG jest pierwszą z serii współpracyIKEAz projektantami mody. To kolejny pomysł szwedzkiej sieciówki na odkrywanie zupełnie nowych kierunków myślenia w projektowaniu wyposażenia wnętrz. Do współpracy zaproszono projektantkę męskiej odzieży Katie Eary, której znakiem rozpoznawczym są wyraziste nieco surrealistyczne wzory i kontrastowo zestawione nasycone kolory. Młoda Brytyjka odważnie bawi się motywami, kształtami i nadrukami tworząc swój intrygujący styl. Ze szwedzka marką połączyła ją wiara, że nawet pojedynczy element, jeśli jest wystarczająco wyjątkowy może odmienić całe wnętrze.

Limitowana seria londyńskiej projektantki to m.in. talerze, kubki, miski, bawełniane torby, poszewki na poduszki czy fartuchy. Wszystkie produkty wyróżniają się oryginalnymi wzorami i nasyceniem wyrazistych kolorów. Czerwony mózg, błękitna ryba lub gałka oczna to tylko niektóre motywy które znalazły się na produktach IKEA.
„Nasza nowa kolekcja jest skierowana do każdego, kto poprzez wnętrze swojego domu pragnie wyrazić osobowość i wyróżnić się spośród tłumu. GILTIG to zaproszenie, by podkręcić zmysły – szaleństwo kolorów i wzorów, jakiego jeszcze nie było. Cieszymy się ze współpracy z Katie Eary, ponieważ dzięki produktom z kolekcji GILTIGkażdy może mieć odrobinę świata mody w swoim domu” – podkreśla Małgorzata Jezierska, Specjalista ds. PR, IKEA Retail w Polsce.

GALERIA >>>