Mit, że dziewczyny: nie lubią, nie znają się i nie umieją obsługiwać sprzętów RTV, można włożyć między bajki. Współczesne kobiety uwielbiają gadżety audio i na nowych technologiach znają się tak samo dobrze jak mężczyźni.

W świecie elektroniki trendy zmieniają się wprawdzie nie tak szybko jak w świecie mody, ale trudno ich nie dostrzec. Producenci słusznie wyczuli potrzebę rynku: przedmioty skierowane do płci pięknej muszą być nie tylko doskonałej jakości; muszą też być mniejsze i… świetnie ubrane. Co najmniej tak samo dobrze, jak ich właścicielki. Najlepiej jednak, żeby dodawały urody jak kolczyki z brylantem, czy idealnie dobrana szminka. Dlatego coraz częściej powstają biżuteryjne, często drogocenne słuchawki oraz głośniki i odtwarzacze, które wyglądają zupełnie jak eleganckie torebki. Słuchawki wysadzane są drogocennymi kamieniami, mają nakładki pozłacane, czy posrebrzane. Głośniki mają skórzane paski, obudowy pokryte tkaninami i kształem przypominają kopertówki, portfele lub wręcz eleganckie kuferki.

Można z nimi wyjść na ulicę jak z elegancką torebką, czy biżuterią – nikt nie zauważy, że to sprzęt elektroniczny, dopóki nie podkręcimy... dźwięku. 

Świat mody także dostrzegł ten trend. Dom mody Dolce & Gabbana na sezon jesień/zima 2015 – 2016 proponuje biżuteryjne słuchawki, prawdziwe korony dla…niekoniecznie koronowanych głów. Zerknijcie na okładkę nowego ELLE!

Tekst: Ela Stasiak

Głośniki jak torebki, słuchawki jak biżuteria - galeria>>