Jeden z ulubionych punktów zakupowych gdynian przy placu Górnośląskim zmienił właśnie swoje oblicze dzięki Stowarzyszeniu Traffic Design. Miejsce szpecących banerów z ceraty zajęły teraz estetyczne murale. Zniknęły pstrokate reklamy. Pojawił się też nowy szyld główny i poradnik dobrych praktyk dla przedsiębiorców z targowiska. Dzięki temu ostatniemu właściciele poszczególnych kramów będą mogli stworzyć spójne szyldy przy użyciu darmowej czcionki.

Nad nowym wyglądem targowiska pracował zespół projektantów ze Stowarzyszenia Traffic Design. Spośród kilku koncepcji ostatecznie postawiliśmy na uspójnienie stylistyki reprezentacyjnych elementów i wypracowanie koncepcji, z której w przyszłości będą mogli korzystać wszyscy przedsiębiorcy z targowiska. - powiedział nam Jacek Wielebski, kurator Stowarzyszenia Traffic Design

Projekt zrealizowano w ramach otwartego konkursu ofert dla podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego o wsparcie lub powierzenie zadań z zakresu wdrażania dobrych praktyk projektowych w 2019 roku. Również okolice targowiska przeszły ostatnio metamorfozę. Pojawiły się tu nowe stojaki na rowery, ławki i kamienna kostka. Gdynia pięknieje.