Dawid Podsiadło oprócz talentu muzycznego ma na pewno jeszcze jeden - marketingowy. Całkiem niedawno pisaliśmy Wam o tym, jak artysta osobiście sprzedawał swoją płytę "Małomiasteczkowy" w kiosku pod Pałacem Kultury. Oczywiście w kolejce do budki z krążkami ustawiły się ogromne tłumy. Dziś donosimy o kolejnej ciekawej akcji związanej z promocją nowego albumu Dawida Podsiadły.

Otóż na kamienicy przy jednej z warszawskich ulic (ul. Waryńskiego, tuż przy metrze Politechnika) pojawił się nietypowy mural. Jako fani street artu nie mogliśmy go nie zauważyć. Co jest na wielkim, zielonym malowidle? Gigantyczna krzyżówka! Żeby ją rozwiązać trzeba znaleźć definicje haseł. Gdzie? Na 40 billboardach w 40 polskich miastach i miasteczkach. Wiemy, że billboardy pojawiły się między innymi w Łomży, Zielonej Górze, Kaliszu, Sopocie, Płocku i Bytomiu. Nie wiadomo czy przewidziano nagrodę dla osoby, która odgadnie główne hasło. Domyślamy się, że będzie równie atrakcyjna i kreatywna, co sam mural.

Trzeci album Dawida Podsiadły rozszedł się w ponad 30 tysiącach egzemplarzy. Bilety na wszystkie koncerty artysty sa już wyprzedane.