Coraz więcej wnętrz kawiarni/sklepów/showroomów/hoteli/restauracji projektowanych jest "pod" instagram. W ten sposób miejsca te zdobywają bezpłatną reklamę. Sposobów do nakłonienie gości do zrobienie zdjęcia i umieszczenia go w mediach społecznościowych jest wiele - efektowne neony, naklejki na lustrach (np. z napisem "Hi handsome"), ciekawa ceramika, nietypowe plakaty albo "instagramowy" kolor ścian - w tamtym roku najbardziej fotogeniczny okazał się millennial pink, czyli pastelowy róż (właśnie w takiej kolorystyce utrzymany jest np. popularny londyński Sketch). 

Właściciele koreańskiej kawiarni Cafe Yeonnam-dong 239-20, mieszczącej się w Seulu, w "fotogenicznym" dekorowaniu wnętrza poszli o krok dalej. W Cafe Yeonnam-dong 239-20 instagramowe są: kubki (ze "spływającym" po nich kolorowym lukrem), talerze - sprawiające wrażenie wyciętych z papieru i meble, które wyglądają jak rysunek ołówkiem albo cienkopisem.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Wendz Qui (@wendzqui) Sty 22, 2019 o 11:53 PST

W efekcie fotografie wykonane w czarno-białym wnętrzu koreańskiej kawiarni przywodzą na myśl kartkę ze szkicownika ilustratora albo rysownika komików.  Projekt został podobno zainspirowany popularnym serialem "W – Dwa światy".